Państwowa spółka ma pomysł, jak zatrzymać Polaków w domach

Totalizator Sportowy szuka partnerów, głównie wśród innych spółek Skarbu Państwa, do stworzenia aplikacji, która da Polakom możliwość wzięcia udział w loterii z nagrodami. Żeby coś wygrać, trzeba będzie w określonych godzinach zostać w domu i podlewać wirtualne rośliny.

Aktualizacja: 16.11.2020 14:30 Publikacja: 16.11.2020 14:20

Państwowa spółka ma pomysł, jak zatrzymać Polaków w domach

Foto: Adobe Stock

Budżet akcji ma wynieść w sumie blisko 33 mln zł - ustalił Business Insider Polska.

Akcja ma skłonić ludzi do zostawania w domu w czasie pandemii. Chodzi o ograniczenie kontaktów, a tym samym liczby zakażeń. Z prezentacji, którą przygotowali ludzie z Totalizatora wynika, że realizacji tego celu ma posłużyć specjalna aplikacja w ramach akcji o nazwie #WygrywamyWDomu.

Business Insider Polska udało się poznać przebieg telekonferencji i główne założenia inicjatywy, która ma mieć niebagatelny budżet blisko 33 mln zł. Totalizator Sportowy zadeklarował, że włoży w projekt 5 mln zł brutto, a od innych partnerów chce dodatkowo 28 mln zł.

Aby wziąć udział w pandemicznej loterii, użytkownik będzie musiał zainstalować na swoim smartfonie aplikację.

Będąc w domu w określonych godzinach dniach - od poniedziałku do piątku między 15 a 22, a w weekendy od 10 do 22 - użytkownik będzie podlewał wirtualną roślinkę. Będzie mógł to robić raz na godzinę, ale nie częściej niż pięć razy w ciągu jednego dnia. Po trzecim podlaniu na e-roślince pojawi się pierwszy kwiat, po czwartym następny, a po piątym trzy kolejne.

Każdy kwiat to jeden los na loterii dziennej. Po zakończeniu dnia kwitnąca wirtualna roślina z pięcioma kwiatami ma dawać możliwość wzięcia udziału w losowaniu tygodniowym i trafia do tzw. e-portfela.

Biznes
Chiński rywal ChatGPT zaatakowany. Potężny cios hakerów w DeepSeek
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Biznes
Janusz Palikot wyszedł z aresztu. Uzbierał 2 mln zł, ma kilkaset milionów długu
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski startup ElevenLabs podbija USA
Biznes
Wykuwa się kolejny pancerny gigant w Europie
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Biznes
Awantura o pizzę z ananasem. Nowa cena, to 100 funtów
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku