Wspierają nas technologie, w tym AI

Nasz marketplace to miejsce, w którym wszyscy – niezależnie od rozmiaru działalności – mają dostęp do tych samych konsumentów. O tym, co ich finalnie zainteresuje, decyduje atrakcyjność i dopasowanie oferty, a nie wielkość firmy – mówi Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, country leader Amazon.pl.

Publikacja: 06.12.2024 05:21

Wspierają nas technologie, w tym AI

Foto: antoniloskot.com

Kiedyś grudzień, a od kilku lat praktycznie cały ostatni kwartał to w handlu zarówno stacjonarnym, jak i online najgorętszy okres roku. Jakie w tym roku są nastroje konsumentów, jak z perspektywy Amazona wyglądają nasze zachowania zakupowe?

Rzeczywiście, powiedziałabym, że falę wzrostową odczuwamy już od kilku tygodni. Tym, czego nie można jednak zlekceważyć, jest fakt, że konsumenci podejmują dziś bardziej przemyślane decyzje o swoich wydatkach, analizują i porównują – oferty sprzedawców muszą na to odpowiadać. Z drugiej strony konsumenci uwielbiają sezonowe promocje i festiwale zakupowe – a Polacy szczególnie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników tegorocznego Black Friday Week na Amazon.pl, które przewyższyły nasze prognozy.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Biznes
Putin szykuje się na powrót zachodnich firm do Rosji. Ogłosił wytyczne
Biznes
Włoski gigant zbrojeniowy zwiększa przychody
Biznes
Negocjacje UE i USA w sprawie ceł – czy dojdzie do porozumienia?
Biznes
Lucyna Stańczak-Wuczyńska: Jesteśmy w punkcie krytycznym
Biznes
Pokojowa bańka, czyli nadzieje i realia końca wojny o Ukrainę