Nowe usługi wizowe dla Australii
Departament Spraw Wewnętrznych Australii wyznaczył VFS Global jako wyłącznego dostawcę usług pobierania danych biometrycznych w Europie i Afryce Subsaharyjskiej, umożliwiając podróżnym ukończenie całego procesu wizowego online. Australię odwiedza ok. 20 tys. Polaków rocznie. Do przekroczenia granicy potrzebują wiz. Podstawowe usługi obejmują pobieranie danych biometrycznych, weryfikację tożsamości, cyfrową pomoc w składaniu wniosków i obsługę płatności, a także usługi opcjonalne, takie jak weryfikacja dokumentów, zdalne wywiady i lokalne opcje dostawy.
Uproszczona elektroniczna wiza w dniu przyjazdu (e-VoA) dla Indonezji
Dyrekcja Generalna ds. Imigracji w ramach indonezyjskiego Ministerstwa Prawa i Praw Człowieka nawiązała współpracę z VFS Global w celu wprowadzenia wstępnie zatwierdzonej e-VoA dla 96 narodowości, w tym polskich podróżnych, z Bali jako głównym celem podróży. Indonezję odwiedza ok. 40 tys. Polaków rocznie.
Od grudnia 2024 r. podróżujący do Indonezji będą mogli wypełniać wnioski wizowe i dokonywać płatności online, z wielojęzycznym wsparciem i możliwością rezerwacji grupowych w celu zwiększenia dostępności. Platforma VFS Global będzie oferować wsparcie w języku angielskim, mandaryńskim, japońskim, koreańskim, arabskim, niemieckim i francuskim, z planami rozszerzenia opcji językowych dla kluczowych rynków.
- Cieszymy się, że możemy współpracować z rządami Australii i Indonezji w celu usprawnienia procesu wizowego dla podróżnych na całym świecie. Ta inicjatywa pokazuje nasze zaangażowanie w bezpieczne, przyjazne dla użytkownika rozwiązania cyfrowe, które ułatwiają planowanie podróży i poprawiają wrażenia milionów osób – powiedział dyrektor generalny VFS Global, Zubin Karkaria.