Well Wólczanka, czyli pomysł na odmłodzenie marki

Nowym konceptem sklepów z odzieżą dla kobiet i mężczyzn grupa VRG z Krakowa chce przyciągnąć klientelę w wieku 25+. To element większego planu.

Publikacja: 12.10.2023 03:00

Marta Fryzowska, wiceprezeska VRG

Marta Fryzowska, wiceprezeska VRG

Foto: mat. pras.

Grupa VRG, właściciel kilku marek odzieżowych i jubilerskiej W.Kruk, zdecydowała się na ważny krok – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. W piątek 13 października zaczyna zmianę szyldów największych salonów prowadzonych do tej pory pod jedną z najstarszych działających na rynku marek krawieckich w kraju – Wólczanka.

Jak mówi „Rz” Marta Fryzowska, wiceprezeska VRG, koncept, który zamierza rozwijać grupa, będzie nosić nazwę „Well Wólczanka”.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Materiał Partnera
Przejście na rolnictwo regeneratywne to nie rewolucja
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i Suzuki Swift ponownie w gronie liderów rankingu niezawodności
MAteriał Partnera
Integracja, transformacja, digitalizacja – przyszłość segmentu detalicznego Orlenu
Biznes
Potężna awaria ChatGPT. Internauci na całym świecie zgłaszają problemy
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Biznes
Kwintyliony dolarów od Google nie dla rosyjskiej propagandy
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego