Aktualizacja: 08.05.2025 12:19 Publikacja: 10.10.2023 03:00
Oczekiwaną przez konsumentów różnorodność modeli i modelek coraz częściej będzie zapewniać sztuczna inteligencja – jak dowodzą ilustracje w tegorocznym raporcie BCG i Vogue Polska
Foto: Paper RGB
Ogłaszany we wtorek tegoroczny raport firmy doradczej Boston Consulting Group i magazynu Vogue Polska dotyczący branży modowej ilustrują wizerunki kilkudziesięciu modeli i modelek – przedstawicieli różnych ras, grup wiekowych, wśród których są też osoby o bardzo krągłych kształtach i z niepełnosprawnościami. Łączy je jedno – nie są to żywi ludzie, a wizerunki wykreowane przez sztuczną inteligencja, która w coraz większym zakresie jest wykorzystywana także w branży mody. I jak oceniają autorzy raportu, może pomóc w zwiększaniu różnorodności i inkluzywności w tej branży, która ma coraz bardziej zróżnicowaną grupę klientów.
Indie atakują cele w Pakistanie, GDDKiA wykluczy firmy spoza UE z przetargów drogowych, a RPP tnie stopy procent...
W przyszłą środę startuje dziesiąta edycja Impactu. Będzie na nim obecna „Rzeczpospolita”, a uczestnicy imprezy...
Od godz. 16.00 wczoraj do 8.00 rano dziś obowiązywały w Rosji potężne ograniczenia w ruchu lotniczym. Odwołanych...
W środę rusza w Brukseli dyskusja nad 17. pakietem antyrosyjskich sankcji. Na czarnej liście jest 100 tankowców...
Unia Europejska kończy z rosyjskimi surowcami energetycznymi. Polska motoryzacja notuje 70-procentowy spadek pro...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas