Aktualizacja: 18.04.2025 22:35 Publikacja: 16.05.2023 10:48
Foto: InPost
Paczkomat Pro, Inpost Izi oraz InPost Pay to nowe marki zarejestrowane przez spółkę. Co pod nimi się kryje? Znany biznesmen nie chce ujawniać szczegółów, ale wiadomo, że w przypadku ostatniej chodzi o usługę płatności. InPost zamierza wejść w ten segment i zaoferować e-sklepom oraz internautom możliwości regulowania należności za zakupy zamawiane do paczkomatu przy pomocy własnego narzędzia. – To będzie prawdziwa rewolucja w usługach płatności. To jest największa nasza innowacja od czasu powstania paczkomatów i pomysłu na blaszki dodawane do kopert – mówi nam prezes InPostu.
Automaty paczkowe będą pojawiać się jak grzyby po deszczu, a giganci rozwijają obsługę przesyłek międzynarodowych.
W 2022 roku Grupa InPost dostarczyła 744,9 mln przesyłek, o 44% więcej niż rok wcześniej. Dynamika osłabła jedna...
Do KPRM trafiła ocena skutków regulacji powstającego właśnie systemu Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (...
InPost przejmuje Yodel i umacnia się w Wielkiej Brytanii. Georgia Meloni może odmrozić relacje USA–UE. Xi Jinpin...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Nieznacznie więcej firm uważa, że zmniejszenie biurokracji obniży ich koszty niż skróci czas oczekiwania na admi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas