Aktualizacja: 15.12.2020 17:10 Publikacja: 15.12.2020 16:50
Foto: AdobeStock
Na początku grudnia Ministerstwo Klimatu opublikowało projekt nowelizacji ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Proponowane zmiany szybko spotkały się z ostrą krytyką w branży motoryzacyjnej, ponieważ doprowadzą do wzrostu cen na rynku.
Główne zastrzeżenia ekspertów budzą między innymi plany stworzenia stref czystego transportu z pojazdami na LPG, dodatkowe opłaty dla operatorów ogólnodostępnych stacji ładowania, a także obniżenie maksymalnego poziomu kosztów dla samochodu spalinowego ze 150 do 100 tys. zł. Jak zauważa Związek Dealerów Samochodów, oznacza to „w rzeczywistości podniesienie podatków dla posiadaczy pojazdów spalinowych, czyli tak naprawdę dla prawie wszystkich polskich przedsiębiorców”.
Z końcem maja kończy się moja rola w zespole ds. deregulacji — powiedział PAP Rafał Brzoska, przedstawiciel prze...
Do KPRM trafiła ocena skutków regulacji powstającego właśnie systemu Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (...
InPost przejmuje Yodel i umacnia się w Wielkiej Brytanii. Georgia Meloni może odmrozić relacje USA–UE. Xi Jinpin...
Nieznacznie więcej firm uważa, że zmniejszenie biurokracji obniży ich koszty niż skróci czas oczekiwania na admi...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Akcje niewielkiej konserwatywnej spółki medialnej Salem Media Group poszybowały o 350 proc. po tym, jak kupił je...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas