OptAd360.com stworzyli Jakub Szczepankowski i Jarosław Wisłocki. Obaj związani byli przez wiele lat z Money.pl, a ostatnio także z Wirtualną Polską. Mimo braku wsparcia inwestora, ich nowy biznes okazał się strzałem w dziesiątkę i od początku był rentowny. Menedżerowie skutecznie zagospodarowali rynkową niszę. – Lawinowo rosnąca konsumpcja treści internetowych sprawia, że na polskim rynku istnieje wiele portali informacyjnych i tematycznych, na których internauci chętnie szukają wiadomości czy wiedzy eksperckiej. Głównym problemem wydawców treści internetowych i prasowych, którzy wystartowali z e-wydaniami swoich tytułów w sieci, jest monetyzacja ich serwisów, zwłaszcza w obszarze e-reklamy. Dostrzegamy duże zapotrzebowanie na rynku na optymalizację powierzchni reklamowych u e-wydawców i potrzebę ich wsparcia w dążeniu do skuteczniejszej monetyzacji ich serwisów internetowych – mówi Jakub Szczepankowski, członek zarządu i współzałożycieli OptAd360.com.