Hello Kitty z milionową umową w Chinach

Firma stojąca za popularną marką Hello Kitty skorzysta na popularności jednej z maskotek w Chinach.

Publikacja: 30.06.2022 15:19

Hello Kitty z milionową umową w Chinach

Foto: Bloomberg

Jedna z mniej znanych maskotek firmy Sanrio, która stoi za popularną marką Hello Kitty (choć określenie marka w przypadku zjawiska popkulturowego Hello Kitty nie jest do końca precyzyjne), stała się wiralem w Chinach po tym, jak chiński influencer zatańczył w stroju inspirowanym jej postaciami. Maskotką, która zyskała najwięcej, jest królica Kuromi, opisywana jako „chłopczyca”, która jest „dziewczęca”. Według oficjalnej strony Sanrio Kuromi „lubi pisać w swoim pamiętniku i czytać romanse”.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes
Włosi rezygnują ze współpracy z Bank of America, wolą Deutsche Bank
Biznes
50 mln złotych na Tarantule dla polskiego wojska. MON kupuje kolejne bezzałogowce
Biznes
Szczyt w Brukseli: Zełenski prezentuje plan, Orban blokuje decyzje. Chiny wzywają USA do rozmów
Biznes
PGZ szuka partnera do produkcji amunicji
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Biznes
Prezes PZPM: Wojna celna Donalda Trumpa obije europejską motoryzację, ale boleśnie uderzy także Amerykanów