Sebastian Kulczyk wypromuje polskie startupy

Rozpoczęła się kolejna, VI edycja InCredibles, programu mentoringowego dla startupów. Już zakwalifikowały się do niego trzy innowacyjne spółki – zwycięzcy konkursu Startup Challenge 2022, zorganizowanego w ramach European Tech and Start-up Days w Katowicach.

Publikacja: 23.05.2022 16:26

Sebastian Kulczyk wypromuje polskie startupy

Foto: Adobe Stock

To firmy Doctor.One, The TrueGreen oraz Omniaz. Teraz czas na kolejne – pozostali finaliści InCredibles VI, łącznie 10 spółek, zostaną wyłonieni w trwających już konkursach, jak m.in.: „Orzeł Innowacji” (organizowany przez redakcję „Rzeczpospolitej”), „Zagraj o mentoring” (inicjatorem jest wrocławski inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości), MeetUp Day (Platforma Startowa – Wschodni Akcelerator Biznesu).

Sebastian Kulczyk, który już od pięciu lat wspiera najlepsze rodzime młode, innowacyjne biznesy, oferując im bezpłatne, szyte na miarę warsztaty, indywidualne konsultacje z ekspertami, inwestorami oraz udział w międzynarodowych konferencjach, podkreśla, że w tym czasie udało się stworzyć sieć mentorów, centrów kompetencji, organizacji branżowych i funduszy venture capital. Powstała unikalna platforma wsparcia, rozwoju oraz inspiracji młodych liderów przedsiębiorczości. – Dzielimy się nie tylko wiedzą i doświadczeniem, ale też sprawdzonymi kontaktami. Skutecznie łączymy InCredibles z inwestorami, klientami i kontrahentami – mówi Sebastian Kulczyk, pomysłodawca wiodącego programu budowy kompetencji dla startupów w Polsce.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Biznes
Paraliż lotnisk i internetu w Rosji. 60 tysięcy pasażerów utknęło
Biznes
Na stole 17. pakiet sankcji wobec Rosji. Cios we flotę cieni i sojuszników Kremla
Biznes
UE bez rosyjskiej energii. Zapaść w motoryzacji. Weto ws. składki zdrowotnej
Biznes
Słabnąca sprzedaż aut uderza w polski przemysł motoryzacyjny
Biznes
Sprzedajemy nie tylko gaz
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku