Aktualizacja: 22.04.2025 15:03 Publikacja: 22.05.2022 21:15
Foto: mat. pras.
Jak branża AGD odczuwa kryzys wywołany wojną w Ukrainie?
Nikt nie jest w stanie przewidzieć, jakie długofalowe konsekwencje wywoła konflikt. Po pierwszym szoku nasza reakcja najpierw skupiła się na zapewnieniu bezpieczeństwa pracownikom. Zawiesiliśmy operacje handlowe w tym kraju, natomiast już teraz je wznawiamy. Nasza działalność w Rosji także w oczywisty sposób odczuwa to, co się dzieje. W dużej części produkcja i zaopatrzenie zostały wstrzymane, skupiamy się na kontynuowaniu dostaw tylko podstawowych kategorii sprzętów, niezbędnych do funkcjonowania. Chcemy działać odpowiedzialnie, dostaw zupełnie nie wstrzymujemy. Chłodzenie wymagane jest choćby przy przechowywaniu żywności czy leków, nie możemy ludzi tego pozbawić. To oczywiście bardzo trudny moment dla nas wszystkich, staramy się zachować w nim jak najlepiej i odpowiedzialnie.
Zmniejszenie wiarygodności sojuszniczej USA, stawianie UE na zakupy we własnym przemyśle czy wreszcie wojna celn...
Dmitrij Miedwiediew zniknął z przestrzeni publicznej wraz ze swoimi ociekającymi żółcią wpisami w mediach społec...
Z końcem maja kończy się moja rola w zespole ds. deregulacji — powiedział PAP Rafał Brzoska, przedstawiciel prze...
Do KPRM trafiła ocena skutków regulacji powstającego właśnie systemu Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (...
InPost przejmuje Yodel i umacnia się w Wielkiej Brytanii. Georgia Meloni może odmrozić relacje USA–UE. Xi Jinpin...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas