Aktualizacja: 21.06.2016 16:58 Publikacja: 21.06.2016 16:58
Foto: Bloomberg
Matthias Müller, prezes Volkswagen Group, powiedział w wywiadzie dla "Handelsblatt", że koncern stoi przed poważnym dylematem czy nadal inwestować w technologię dieslową. Wywiad ukazał się na kilka dni przed walnym zgromadzeniem koncernu.
Po wybuchu afery z montowaniem oprogramowania, które zaniżało poziom emisji CO2 w silnikach dieslowych, VW stoi przed poważnym dylematem na jakiej technologii się skupić i jakie napędy rozwijać. Prawdopodobnie w USA, gdzie ujawniono manipulację, koncern nie będzie już w ogóle sprzedawał modeli z silnikiem Diesla. Matthias Müller powiedział, że opracowanie "czystych silników" dieslowych będzie "bardzo trudne i kosztowne", a jednocześnie podkreślał, że samochody elektryczne są coraz tańsze i mogą liczyć na ulgi ze strony rządu.
Cyberbezpieczeństwo zdominowało priorytety działów IT polskich przedsiębiorstw – wynika z badań. Cenione są też...
Dr Marta Ewa Wachowicz pokieruje od dziś Polską Agencją Kosmiczną – poinformował minister rozwoju i technologii...
Największy w historii blackout paraliżuje Półwysep Iberyjski, ekonomiści popierają wprowadzenie podatku katastra...
W minionym roku świat wydał na zbrojenia ponad 2,7 bln dolarów. To najwięcej od zakończenia zimnej wojny. Najszy...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Niespodziewane zdarzenia mogą sprawić, że potrzebne będzie ci dodatkowe źródło pieniędzy. Jednym ze sposobów na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas