#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Czuchaj-Łagód: Nasz mózg robi zakupy za nas

Większość naszych zachowań determinuje budowa naszego mózgu, a nie płeć czy wiek - mówi Katarzyna Czuchaj-Łagód, Dyrektor Zarządzający Mobile Institute.

Aktualizacja: 02.09.2016 15:32 Publikacja: 02.09.2016 14:23

#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Czuchaj-Łagód: Nasz mózg robi zakupy za nas

Foto: Rzeczpospolita

Świat się zmienia, a wraz z nim my i nasze zwyczaje zakupowe. Jak dogonić stale zmieniającą się modę i zrozumieć współczesnego konsumenta? Odpowiedzi na to pytanie szuka agencja badawcza Mobile Institute, która opracowała zupełnie nowe podejście do myślenia o kliencie.

- Do tej pory większość badań była prowadzona według zmiennych demograficznych, które jak obserwujemy, coraz mniej tych konsumentów różnicują. Kobiety coraz częściej kupują samochody, mężczyźni się interesują kosmetykami czy byciem fit... Postanowiliśmy więc poszukać czegoś, co będzie bardziej generyczne i uniwersalne – mówi Katarzyna Czuchaj-Łagód.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Uczelnie chronią zagranicznych studentów. „Zatrudnijcie adwokata, nie opuszczajcie USA”
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”
Biznes
Davos w cieniu skandalu. Założyciel forum oskarżany o nadużycia finansowe i etyczne