Biznes biało-czerwony

Jeśli rozłożymy koszulkę, kubek czy długopis na czynniki pierwsze, okaże się, że każda nitka, farba czy sprężynka powstała w Polsce i jest dziełem lokalnego rzemieślnika. A że to podnosi cenę i bluza z godłem czy symbolem Polski Walczącej kosztuje dużo więcej niż ciuch z sieciówki? Cóż, biznes patriotyczny ma swoje prawa.

Aktualizacja: 12.11.2016 16:34 Publikacja: 11.11.2016 23:01

Ubrania wiszą równo, w rzędach. Lewa strona dla panów, prawa dla pań. Na wprost nowości, a na środku gadżety i akcesoria. Królują czerń, szarości i khaki. W tle sączą się patriotyczne przyśpiewki, na ścianach wiszą portrety polskich żołnierzy. Salon odzieżowy Red is Bad, choć położony daleko od warszawskiego Śródmieścia, klienci znajdują bez trudu. Wśród nich są: młoda kobieta – przyszła po koszulkę dla biegaczy, 30–letni na oko mężczyzna w długim płaszczu i nastoletni chłopak, który uporczywie szuka ciepłej bluzy z godłem Polski.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Uczelnie chronią zagranicznych studentów. „Zatrudnijcie adwokata, nie opuszczajcie USA”
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”
Biznes
Davos w cieniu skandalu. Założyciel forum oskarżany o nadużycia finansowe i etyczne