Telekomunikacyjny świat pakietów

Operatorzy stacjonarni i komórkowi oferują coraz to nowe usługi i łączą je w pakiety. Wierzą, że takie wykorzystanie ich marek to przyszłość biznesu i sposób na wzrost. Potencjał widzą m.in. w internecie rzeczy.

Aktualizacja: 24.11.2016 21:07 Publikacja: 24.11.2016 19:06

Materiał przygotowany we współpracy z Orange Polska

Przynajmniej milion osób i firm korzysta z dodatkowych usług świadczonych przez polskich operatorów telekomunikacyjnych: mobilnej bankowości, dostaw energii i gazu oraz monitoringu – wynika z danych firm i szacunków „Rzeczpospolitej". A jeśli wziąć pod uwagę polisy ubezpieczeniowe np. urządzeń takich jak smartfony, to okaże się, że telekomy sprzedały już ponad 2 mln usług spoza swojego głównego biznesu.

Pozostało 90% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca