Europejski biznes dostosowuje się do wirusa

Praca z domu, zakupy online i posiłki na wynos – unijna gospodarka uczy się żyć z pandemią. Najtrudniej jest branżom uzależnionym od podróżowania, które dłużej poczekają na ożywienie.

Aktualizacja: 03.02.2021 09:09 Publikacja: 02.02.2021 21:00

Europejskie firmy, choć nie we wszystkich branżach, umiały znaleźć sposoby na kontynuowanie produkcj

Europejskie firmy, choć nie we wszystkich branżach, umiały znaleźć sposoby na kontynuowanie produkcji czy dotarcie do klienta w czasach dystansu społecznego

Foto: AFP

Pandemia w UE trwa już blisko rok i czekają nas kolejne miesiące restrykcji, zanim akcja szczepień osiągnie masową skalę. Mimo że pandemia może potrwać dłużej, niż oczekiwano jeszcze na wiosnę 2020 r., to prognozy gospodarcze nie zmieniają się. Okazało się, że gospodarka, choć nie wszystkie jej sektory, umie znaleźć sposoby na kontynuowanie produkcji czy dotarcie do klienta w czasach dystansu społecznego.

Czytaj także: Belka: Wirus stał się wielkim bodźcem do pogłębienia integracji europejskiej

Pozostało 92% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Hybrydy
Skoda Kodiaq. Co musisz wiedzieć o technologii PHEV?
Materiał Promocyjny
Stabilność systemu e-commerce – Twój klucz do sukcesu
Czym jeździć
Skoda Kodiaq. Mikropodróże w maxisamochodzie
Biznes
Aleksandra Wierzba: Rolnictwo ma szczególne miejsce w strategii PepsiCo
Biznes
Uda się odwrócić zmiany dotyczące aptek?
Biznes
Roman Jamiołkowski, BAT: Funkcjonujemy w chaosie legislacyjnym
Biznes
Maciej Witucki, prezydent Konfederacji Lewiatan: Biznes jest zniecierpliwiony