Aktualizacja: 07.02.2017 13:54 Publikacja: 07.02.2017 13:44
Foto: www.youtube.com
W trakcie Super Bowl, wydarzenia tak amerykańskiego, że w zasadzie bardziej już być amerykańskim nie można, swoje reklamy prezentowało wiele marek. Wśród nich znalazła się pomysłowa reklama Buicka z prezentowanymi w niej modelami Encore i Cascada. Problemem jest miejsce produkcji tych modeli, bo crossover Encore jest produkowany w Korei, a kabriolet Cascada montowany jest w Polsce.
Nie spodobało się to związkowcom. Na Twitterze zaatakowała za to General Motors, właściciela marki, Cindy Estrada, dyrektorka związku UAW (United Automobile, Aerospace and Agricultural Implement Workers of America).
Cyberbezpieczeństwo zdominowało priorytety działów IT polskich przedsiębiorstw – wynika z badań. Cenione są też...
Dr Marta Ewa Wachowicz pokieruje od dziś Polską Agencją Kosmiczną – poinformował minister rozwoju i technologii...
Największy w historii blackout paraliżuje Półwysep Iberyjski, ekonomiści popierają wprowadzenie podatku katastra...
W minionym roku świat wydał na zbrojenia ponad 2,7 bln dolarów. To najwięcej od zakończenia zimnej wojny. Najszy...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Niespodziewane zdarzenia mogą sprawić, że potrzebne będzie ci dodatkowe źródło pieniędzy. Jednym ze sposobów na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas