Rodzinna promocja Opla

Opel odkupiony przez PSA od General Motors wyjaśnił, że dane o sprzedaży jego samochodów obejmują też auta kupione przez dealerów, zarejestrowane i wynajęte pracownikom, emerytom i ich rodzinom

Publikacja: 23.07.2017 17:00

Rodzinna promocja Opla

Foto: Fotorzepa, Tomasz Jodłowski

Tygodnik „Automobilwoche" w wydaniu z 24 lipca stwierdza, że firma uzyskała w I półroczu 7,1 proc. udziału rynkowego, bo z danych zebranych przez pismo wynika, że producent uwzględnił kupno pojazdów przez salony i duże rabaty. Gdyby nie uwzględniać tych działań nakręcających sprzedaż, udział rynkowy Opla wyniósłby 4,5 proc. i byłby mniejszy od Skody.

Rzecznik Opla stwierdził, że nie ma nic złego w tych wyliczeniach, a ponieważ jest to niemiecka firma, to liczba sprzedanych samochodów była większa niż u importerów samochodów zagranicznych.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Uczelnie chronią zagranicznych studentów. „Zatrudnijcie adwokata, nie opuszczajcie USA”
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”
Biznes
Davos w cieniu skandalu. Założyciel forum oskarżany o nadużycia finansowe i etyczne