Mitsubishi: skok sprzedaży o 30 proc.

Mitsubishi Motors zamierza w ciągu 3 lat zwiększyć sprzedaż o 30 proc. oraz nakłady na prace badawczo-rozwojowe w ramach ambitnego planu rozwoju w Chinach, USA i u siebie po skandalu z danymi o zużyciu paliwa

Aktualizacja: 19.10.2017 12:58 Publikacja: 19.10.2017 12:42

Mitsubishi: skok sprzedaży o 30 proc.

Foto: Bloomberg

W ramach nowego planu do marca 2020 siódmy japoński producent samochodów chce zwiększyć sprzedaż na świecie do 1,3 mln sztuk i marżę operacyjną do 6 proc. lub więcej z obecnych 0,3 proc. Sprzedaż w Azji Płd-Wsch. ma wzrosnąć o 50 proc., co najmniej podwoić się w Chinach, w Stanach o ponad 30 proc., a w Japonii o 40 proc. W ciągu 3 lat firma planuje 11 nowych modeli, z czego 6 po zasadniczym liftingu albo całkowicie nowych. Po 2020 r. pojawią się elektryczny SUV i w Japonii elektryczne miniauto.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”
Biznes
Davos w cieniu skandalu. Założyciel forum oskarżany o nadużycia finansowe i etyczne
Materiał Partnera
Kurierzy z międzynarodowymi walizkami
Biznes
Zwrot w wojnie handlowej Trumpa z Chinami. Ukraina odrzuca propozycje USA
Materiał Partnera
AI w firmie to wyzwanie dla pracowników i pracodawców