Burberry coraz bardziej ekskluzywny

Burberry zamierza popracować nad wizerunkiem swojej marki na światowych rynkach. Brytyjska firma odzieżowa chce być coraz bardziej luksusowa, a co za tym idzie – coraz droższa.

Publikacja: 10.11.2017 11:46

Burberry coraz bardziej ekskluzywny

Foto: Wikimedia, fot. Ciegorctamoa

ala

Brytyjski dom mody Burberry, zajmujący się sprzedażą luksusowej odzieży, akcesoriów oraz perfum, ogłosił swoje nowe cele wraz z podaniem zadawalających półrocznych wyników. Sprzedaż firmy wzrosła o 4 proc. w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku, z kolei zysk poszybował aż o 24 proc. do 127 mln funtów. Jednocześnie przedsiębiorstwo skupiło się na ostrym cięciu kosztów, dzięki czemu zaoszczędziło w minionym półroczu 20 mln funtów.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
PGZ: zwiększenie produkcji amunicji 155 mm za „kilkadziesiąt miesięcy”
Panel Transformacji Energetycznej
Czas na szeroką debatę o transformacji energetycznej
Biznes
Trump grozi Rosji, boom na elektryki w UE, spór o podatki w Niemczech
Biznes
PGZ wreszcie gotowa na amunicję 155 mm
Biznes
Ponuro nad Sekwaną. Przyczyny: Trump, finanse kraju, cło na koniak i armaniak
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Biznes
Amerykańskie sankcje na Wenezuelę. Biały Dom ostrzega koncerny paliwowe
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście