Burberry coraz bardziej ekskluzywny

Burberry zamierza popracować nad wizerunkiem swojej marki na światowych rynkach. Brytyjska firma odzieżowa chce być coraz bardziej luksusowa, a co za tym idzie – coraz droższa.

Publikacja: 10.11.2017 11:46

Burberry coraz bardziej ekskluzywny

Foto: Wikimedia, fot. Ciegorctamoa

ala

Brytyjski dom mody Burberry, zajmujący się sprzedażą luksusowej odzieży, akcesoriów oraz perfum, ogłosił swoje nowe cele wraz z podaniem zadawalających półrocznych wyników. Sprzedaż firmy wzrosła o 4 proc. w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku, z kolei zysk poszybował aż o 24 proc. do 127 mln funtów. Jednocześnie przedsiębiorstwo skupiło się na ostrym cięciu kosztów, dzięki czemu zaoszczędziło w minionym półroczu 20 mln funtów.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Biznes
Ogromna inwestycja Microsoftu w Europie. Koncern składa obietnicę
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne