Aktualizacja: 06.12.2017 09:07 Publikacja: 06.12.2017 09:07
Foto: Bloomberg
Program Marketplace Technology opracowany we współpracy z IBM będzie instalowany automatycznie w ok. 1,9 mln pojazdów roku modelowego 2017 i w następnych, do końca 2018 r powinno go mieć ok. 4 mln samochodów Chevroleta, Buicka, GMC i Cadillaca sprzedanych w Stanach.
Koncern będzie pobierać pewną prowizję, nie podał jaką, od transakcji dokonanych za pośrednictwem Marketplace — powiedział dziennikarzom wiceprezes GM ds. usług internetowych Santiago Chamorro. Klienci nie będą obciążani za usługę czy przesłane dane do i z samochodu podczas dokonywania transakcji. — Ta platforma będzie finansowana przez handel — powiedział. GM będzie dostawać pieniądze za umieszczanie aplikacji sklepów na monitorach, będzie pewien stopień dzielenia się przychodami na podstawie każdej transakcji. Za wcześnie jeszcze na szacowanie, ile GM może uzyskać z tego systemu — powiedział.
Światowe Forum Ekonomiczne w szwajcarskim kurorcie Davos słynęło jako miejsce spotkań najważniejszych polityków,...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Międzynarodowy transport kurierski rośnie, a rosnący popyt przyciąga nowych graczy ciekawymi ofertami.
Donald Trump zapowiada złagodzenie ceł na Chiny. Giełda w Warszawie bije rekordy, a Ukraińcy przyczyniają się do...
Pracodawcy szukają i będą szukać korzyści ze stosowania sztucznej inteligencji, w tym redukcji kosztów. W przypa...
Mimo coraz niższych dochodów z ropy naftowej i rosnącego deficytu budżetowego, Kreml w 2025 r. podwoił wydatki n...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas