Aktualizacja: 12.12.2017 17:28 Publikacja: 12.12.2017 17:28
Foto: Bloomberg
Plan obniżenia kosztów o 10 mld euro, ograniczenia strony administracyjnej i pogłębienia powiązań z marką Porsche "zwiększa stopniowo naszą swobodę manewru w zakresie finansowym i organizacyjnym w związku ze strategicznym przestawieniem się" - powiedział dziennikarzom. Nie ma zatem ekonomicznej konieczności sprzedawania Ducati - dodał.
W ramach planu Strategy 2025 przyjętego po skandalu Dieselgate, który (plan) miał zapewnić przestawienie się na auta elektryczne, Volkswagen zwrócił się do bankowy, by oceniły różne opcje dla Ducati i producenta układów przenoszenia napędu Renk, ale hipoteza sprzedaży obu firm nie uzyskała aprobaty większości członków rady nadzorczej, bo szczególnie przeciwni byli przedstawiciele załogi. - Mogę zapewnić, że Ducati należy do rodziny Audi - powiedział Stadler. - Ta firma jest doskonałym przykładem realizowania filozofii premium w świecie jednośladów.
Międzynarodowy transport kurierski rośnie, a rosnący popyt przyciąga nowych graczy ciekawymi ofertami.
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Donald Trump zapowiada złagodzenie ceł na Chiny. Giełda w Warszawie bije rekordy, a Ukraińcy przyczyniają się do...
Pracodawcy szukają i będą szukać korzyści ze stosowania sztucznej inteligencji, w tym redukcji kosztów. W przypa...
Mimo coraz niższych dochodów z ropy naftowej i rosnącego deficytu budżetowego, Kreml w 2025 r. podwoił wydatki n...
Donald Trump chce deportować ponad 500 tys. obywateli Kuby, Haiti, Wenezueli i Nikaragui, którzy według urzędu p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas