„Powodem złożenia przez Ford Credit Europe podania o niemiecką licencję bankową jest zapewnienie, aby ten dział mógł w dalszym ciągu wspierać dealerów i klientów Forda po brexicie” — wyjaśnił rzecznik koncernu w komunikacie. Pierwszy o złożeniu tego podania poinformował „FAZ”.
W dziedzinie przemysłowej Ford zapowiedział zwiększenie o 25 proc. poziomu produkcji w tym roku dwóch dużych SUV, aby rzucić wyzwanie pozycji GM w tym bardzo dochodowym segmencie rynku amerykańskiego i poprawić własne marże. — Możemy sprzedać każdy pojazd produkowany tutaj — stwierdził szef Forda ds. globalnych operacji Joe Hinrichs podczas wizyty w fabryce w Louisville (Kentucky), gdzie od jesieni powstała Ford Expedition i Lincoln Navigator nowej generacji. — To pojazdy o wysokiej marży, więc jest to dla nas bardzo ważne. Ford zainwestuje ten zakład dodatkowe 25 mln dolarów, łącznie 925 mln dolarów, na zwiększenie produkcji.