Reklama

Nowa usługa H&M. Ubrania można kupować na raty w sklepie stacjonarnym

H&M wprowadza we współpracy z operatorem Klarna również w stacjonarnych sklepach opcję odroczonych do 30 dni płatności za zakupy.

Publikacja: 18.11.2021 14:13

Nowa usługa H&M. Ubrania można kupować na raty w sklepie stacjonarnym

Foto: Adobe Stock

Klarna podała, że bazując na sukcesie współpracy z H&M w kanale online w Polsce, szwedzka sieć odzieżowa będzie udostępniać elastyczne rozwiązania płatnicze także w swoich sklepach stacjonarnych. Dzięki opcji „Zapłać za 30 dni” polscy konsumenci mogą teraz robić zakupy i płacić za później.

H&M jest pierwszym partnerem handlowym Klarny w Polsce oferującym metodę płatności „Zapłać za 30 dni” również w tradycyjnych punktach sprzedaży. Rozwiązanie dostępne jest dla uczestników programu lojalnościowego Hello H&M Member, a zakupy w ten sposób dokonywane są z poziomu aplikacji H&M za pomocą kilku kliknięć w ekran telefonu. Przy kasie użytkownik przedstawia dostępny w aplikacji mobilnej kod QR i jako metodę płatności wybiera „Zapłać później”. Proces weryfikacji klienta i płatności zajmuje do kilku minut, po których może on zabrać zakupy do domu, a zapłacić do 30 dni później.

Czytaj więcej

Vinted na bakier z RODO? Sprawdza to kilka krajów

- Dzięki wprowadzeniu rozwiązań do fizycznych sklepów, pozwalamy ich klientom doświadczyć tych samych ulepszonych wrażeń zakupowych, które stały się udziałem już 90 milionów kupujących online. Sieć sklepów H&M jest doskonałym miejscem na zaprezentowanie tego nowego rozwiązania w Polsce – mówi Łukasz Dwulit, odpowiedzialny za rozwój biznesu w Klarna Polska.

- W sierpniu nawiązaliśmy współpracę z Klarną, aby zaoferować naszym klientom online w Polsce możliwość wyboru płatności odroczonych. Ich pozytywny odbiór skłonił nas do udostępnienia tej formy płatności we wszystkich sklepach stacjonarnych H&M – mówi Mehmet Arisoy, regionalny menedżer na Europę Wschodnią w H&M.

Reklama
Reklama

Rozwiązania Klarny są już dostępne w sklepach stacjonarnych na innych rynkach poza Polską. W USA można w ten sposób płacić w ponad 60 tys. sklepów. Firma podaje, że wdrożenie takie pozwala markom osiągać 65 proc. wzrost średniej wartości pojedynczych zakupów w tradycyjnych, stacjonarnych salonach sprzedaży.

Biznes
Ostrzeżenie szefa NATO, eksport polskich kosmetyków i cła Meksyku na Chiny
Biznes
Nowa Jałta, czyli nieznane szczegóły planu Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
Polska jest dla nas strategicznym rynkiem
Biznes
MacKenzie Scott rozdaje majątek. Była żona Bezosa przekazała ponad 7 mld dolarów
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Bruksela pod presją, kredyty Polaków i bariery handlowe w UE
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama