17-latek stworzył markę modową o sprzedaży ponad 1 mln dolarów rocznie

Biznes zaczął w ósmej klasie jako odskocznię od dręczenia go przez rówieśników. Teraz rozkręca sprzedaż tanich smartwatchy dla niewidomych.

Publikacja: 08.09.2021 14:36

17-latek stworzył markę modową o sprzedaży ponad 1 mln dolarów rocznie

Foto: Adobe Stock

W wieku zaledwie 17 lat Sukone Hong może o sobie już mówić jako o przedsiębiorcy z sukcesem. Jego marka modowa Olaga Studios (po koreańsku nazwa znaczy, w wolnym tłumaczeniu, „idę w górę”) osiąga już przychody ze sprzedaży ponad miliona dolarów rocznie, a młody biznesmen rozkręca właśnie kolejną firmę, która wyrosła z projektu szkolnego.

Historia Olaga Studios zaczęła się, gdy Hong był w ósmej klasie i zmagał się z dręczeniem w szkole i niedopasowaniem do rówieśników. By jakoś odwrócić swoją uwagę od problemów, zaczął od odsprzedaży markowych ubrań za pośrednictwem południowokoreańskiej wyszukiwarki Naver. Szybko sobie jednak uświadomił, że nie tędy droga i korzystając z pożyczki od dziadków (wartej 5 tysięcy dolarów) zorganizował sprzedaż własnych projektów koszulek o prostym designie. Po kilku tygodniach sprzedawał już 300 koszulek tygodniowo.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes
Włosi rezygnują ze współpracy z Bank of America, wolą Deutsche Bank
Biznes
50 mln złotych na Tarantule dla polskiego wojska. MON kupuje kolejne bezzałogowce
Biznes
Szczyt w Brukseli: Zełenski prezentuje plan, Orban blokuje decyzje. Chiny wzywają USA do rozmów
Biznes
PGZ szuka partnera do produkcji amunicji
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Biznes
Prezes PZPM: Wojna celna Donalda Trumpa obije europejską motoryzację, ale boleśnie uderzy także Amerykanów