17-latek stworzył markę modową o sprzedaży ponad 1 mln dolarów rocznie

Biznes zaczął w ósmej klasie jako odskocznię od dręczenia go przez rówieśników. Teraz rozkręca sprzedaż tanich smartwatchy dla niewidomych.

Publikacja: 08.09.2021 14:36

17-latek stworzył markę modową o sprzedaży ponad 1 mln dolarów rocznie

Foto: Adobe Stock

W wieku zaledwie 17 lat Sukone Hong może o sobie już mówić jako o przedsiębiorcy z sukcesem. Jego marka modowa Olaga Studios (po koreańsku nazwa znaczy, w wolnym tłumaczeniu, „idę w górę”) osiąga już przychody ze sprzedaży ponad miliona dolarów rocznie, a młody biznesmen rozkręca właśnie kolejną firmę, która wyrosła z projektu szkolnego.

Historia Olaga Studios zaczęła się, gdy Hong był w ósmej klasie i zmagał się z dręczeniem w szkole i niedopasowaniem do rówieśników. By jakoś odwrócić swoją uwagę od problemów, zaczął od odsprzedaży markowych ubrań za pośrednictwem południowokoreańskiej wyszukiwarki Naver. Szybko sobie jednak uświadomił, że nie tędy droga i korzystając z pożyczki od dziadków (wartej 5 tysięcy dolarów) zorganizował sprzedaż własnych projektów koszulek o prostym designie. Po kilku tygodniach sprzedawał już 300 koszulek tygodniowo.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Gigant doradztwa coraz bliżej ugody wartej 600 mln dol. Miał przyczynić się do epidemii opioidów
KONFLIKTY ZBROJNE
Amerykańskie rakiety nie przyniosą przełomu
Biznes
Foxconn chce inwestować w Polsce. Tajwańska firma szuka okazji
Biznes
Amerykanie reagują na uszkodzenia podmorskich kabli internetowych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Polska AI podbiła Dolinę Krzemową