Zwiększanie szans polskiego e-commerce na rynkach zagranicznych

Udział oraz zainteresowanie sprzedażą zagraniczną wśród polskich sprzedawców internetowych stale rośnie. Jednak proporcje sprzedaży online zagranicami (cross-border) versus w kraju jest na nadal na niższym poziomie jak wśród sprzedawców online w Niemczech czy Anglii.

Publikacja: 02.09.2021 15:40

Zwiększanie szans polskiego e-commerce na rynkach zagranicznych

Foto: materiały prasowe

"Rzeczpospolita" jest patronem medialnym konferencji E-wolucja

Zwiększenie proporcji zagranicznej sprzedaży zagranicznej wśród krajowych przedsiębiorców to główny cel konferencji E-wolucja.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes
Włosi rezygnują ze współpracy z Bank of America, wolą Deutsche Bank
Biznes
50 mln złotych na Tarantule dla polskiego wojska. MON kupuje kolejne bezzałogowce
Biznes
Szczyt w Brukseli: Zełenski prezentuje plan, Orban blokuje decyzje. Chiny wzywają USA do rozmów
Biznes
PGZ szuka partnera do produkcji amunicji
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Biznes
Prezes PZPM: Wojna celna Donalda Trumpa obije europejską motoryzację, ale boleśnie uderzy także Amerykanów