Kolorowy przepis na franczyzę z NeoNail

NeoNail otwiera średnio cztery nowe punkty miesięcznie. Jak zostać właścicielem stoiska z produktami do stylizacji paznokci?

Publikacja: 26.06.2018 14:10

Kolorowy przepis na franczyzę z NeoNail

Polki oszalały na punkcie hybrydowego manicure. Nic więc dziwnego, że punkty zajmujące się stylizacją paznokci lub sprzedażą związanych z tym akcesoriów są obecnie atrakcyjnym biznesem. NeoNail to marka, specjalizująca się w lakierach i produktach do pielęgnacji i stylizacji paznokci. Należy do firmy Cosmo Group, która jest właścicielem również kilku innych kosmetycznych brandów: MylaQ, Black Lashes oraz Revi Titanium Nails. Można powiedzieć, że w ciągu ostatniego roku NeoNail szturmem wzięło polski rynek. Jeszcze rok temu punktów z tym logo było w kraju nieco ponad 70. Obecnie działa ich ponad 170: 116 własnych i 61 franczyzowe w 99 miastach w Polsce. - Miesięcznie otwieramy około czterech nowych placówek – mówi Artur Błażejewski, CEO Cosmo Group. - Planujemy, że do końca roku nasza sieć będzie liczyć ponad 200 punktów.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Uczelnie chronią zagranicznych studentów. „Zatrudnijcie adwokata, nie opuszczajcie USA”
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”
Biznes
Davos w cieniu skandalu. Założyciel forum oskarżany o nadużycia finansowe i etyczne