[b]Więcej o telekomunikacji w naszym specjalnym serwisie [link=http://www.rpkom.pl/index.php" target="_blank]rpkom.pl[/link][/b]
- Do konkursu zaprosiliśmy m.in. studentów uczelni artystycznych, ale nad logotypem pracują także agencje graficzne - mówi Andrzej Pomarański z biura prasowego Ery. - Nie możemy podać daty wprowadzenia zmian w logo, bo nie wiemy, jaki efekt przyniesie konkurs, czy i jaką propozycję ostatecznie wybierzemy - powiedział.
Pomarański nie podał też kosztów retuszu, który wiązać się będzie zapewne ze stopniową wymianą szyldów i materiałów promocyjnych operatora. To, że PTC przygotowuje się do retuszu zmiany logo i idącego za nią wydatku oznaczać może dwie różne rzeczy: przygotowanie do głębszych zmian, czyli długo oczekiwanego rebrandingu na T-Mobile (marka właściciela polskiej firmy - Deutsche Telekom) lub odwleczenie go w czasie.
- Nasze logo długo nie było odświeżane. Rebranding nie jest planowany na ten rok - tłumaczy Pomarański.
Era jest marką obecną na polskim rynku telekomunikacyjnym od blisko 14 lat.