Operator konwergentny? To ma biznesowy sens

Zakup światłowodu, abonamentu telefonicznego i telewizji w pakiecie sprawia, że abonenci rzadziej rezygnują z usług operatora.

Publikacja: 28.11.2018 20:00

Operator konwergentny? To ma biznesowy sens

Foto: 123RF

Materiał powstał we współpracy z Orange Polska

Operatorzy telekomunikacyjni nie są jeszcze zgodni, czy sprzedaż różnych typów usług w pakietach, czyli konwergencja, zdaje egzamin. O tym, że strategia operatora konwergentnego sprawdza się, przekonany jest Orange Polska. Z pakietów usług pod marką Orange Love korzysta już ponad 1 mln osób indywidualnych. Z jakich usług korzystają najczęściej?

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”
Biznes
Davos w cieniu skandalu. Założyciel forum oskarżany o nadużycia finansowe i etyczne
Materiał Partnera
Kurierzy z międzynarodowymi walizkami
Biznes
Zwrot w wojnie handlowej Trumpa z Chinami. Ukraina odrzuca propozycje USA