Aktualizacja: 28.02.2019 18:49 Publikacja: 28.02.2019 18:29
Foto: www.converse.com
„Co dla Ciebie oznacza słowo dziewczyna w 2019 roku?” – to pytanie zadał amerykański producent obuwia znanym i utalentowanym młodym kobietom, które nie boją się wyrażać siebie i odbiegać od z góry ustalonych norm. Jest to część najnowszej kampanii Converse „All The Stories Are True”, która ma na celu zachęcenie dziewczyn do zdefiniowania siebie na swój indywidualny sposób i wyznaczenia własnej drogi życia, zgodnej z ich aspiracjami i marzeniami.
Chiny szukają porozumienia z Unią Europejską, sen (a raczej jego brak) kosztuje Polskę 8 mld zł rocznie, a WIG p...
Dla wielu podmiotów, z którymi rozmawiamy, kwestie ESG są ważne dla właściciela, inwestora, pracowników, kontrah...
Trwa konkurs „Voice Impact Award” na najlepszy tekst dziennikarski. Pula nagród to aż 80 tys. zł. Zgłoszenia moż...
Światowe Forum Ekonomiczne w szwajcarskim kurorcie Davos słynęło jako miejsce spotkań najważniejszych polityków,...
Międzynarodowy transport kurierski rośnie, a rosnący popyt przyciąga nowych graczy ciekawymi ofertami.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas