Kampania Converse. Gwiazda „Stranger Things” zmienia definicję słowa „dziewczyna”

W najnowszej kampanii marki Converse młode gwiazdy i aktywistki próbują na nowo zdefiniować słowo „dziewczyna”. W akcji wzięły udział m. in. aktorka z serialu „Stranger Things”, Millie Bobby Brown, oraz polska założycielka bloga GeekGoesChic, Katarzyna Gola.

Aktualizacja: 28.02.2019 18:49 Publikacja: 28.02.2019 18:29

Kampania Converse. Gwiazda „Stranger Things” zmienia definicję słowa „dziewczyna”

Foto: www.converse.com

ala

„Co dla Ciebie oznacza słowo dziewczyna w 2019 roku?” – to pytanie zadał amerykański producent obuwia znanym i utalentowanym młodym kobietom, które nie boją się wyrażać siebie i odbiegać od z góry ustalonych norm. Jest to część najnowszej kampanii Converse „All The Stories Are True”, która ma na celu zachęcenie dziewczyn do zdefiniowania siebie na swój indywidualny sposób i wyznaczenia własnej drogi życia, zgodnej z ich aspiracjami i marzeniami. 

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”
Biznes
Davos w cieniu skandalu. Założyciel forum oskarżany o nadużycia finansowe i etyczne
Materiał Partnera
Kurierzy z międzynarodowymi walizkami