Za Młode wilki uznajemy również te sklepy, które niedawno zorientowały się o potrzebie zbierania opinii od swoich Klientów i wykorzystywania referencji do zwiększania sprzedaży.
Aktualizacja: 21.04.2011 12:38 Publikacja: 21.04.2011 12:38
Fotografia
Foto: Rzeczpospolita
Za Młode wilki uznajemy również te sklepy, które niedawno zorientowały się o potrzebie zbierania opinii od swoich Klientów i wykorzystywania referencji do zwiększania sprzedaży.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
Za Młode wilki uznajemy również te sklepy, które niedawno zorientowały się o potrzebie zbierania opinii od swoich Klientów i wykorzystywania referencji do zwiększania sprzedaży.
Cyberbezpieczeństwo zdominowało priorytety działów IT polskich przedsiębiorstw – wynika z badań. Cenione są też...
Dr Marta Ewa Wachowicz pokieruje od dziś Polską Agencją Kosmiczną – poinformował minister rozwoju i technologii...
Największy w historii blackout paraliżuje Półwysep Iberyjski, ekonomiści popierają wprowadzenie podatku katastra...
W minionym roku świat wydał na zbrojenia ponad 2,7 bln dolarów. To najwięcej od zakończenia zimnej wojny. Najszy...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Niespodziewane zdarzenia mogą sprawić, że potrzebne będzie ci dodatkowe źródło pieniędzy. Jednym ze sposobów na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas