Na początek w ofercie dostępne będą głównie koszulki. Wszystkie produkty będą posiadały oficjalne logo przyszłorocznych mistrzostw piłki nożnej. W grudniu w ofercie Intersportu pojawią się również piłki zaprojektowane specjalnie na przyszłoroczny turniej.
Dziś w ramach oficjalnego startu sprzedaży gadżetów związanych z Euro 2012 w salonie Intersportu, w warszawskiej galerii Złote Tarasy, zaprezentowany zostanie pucharu Henri Delaunay'a, który w przyszłym roku zdobędą zwycięzcy zawodów.
- Współpraca z UEFA jest dla Intersport ważnym krokiem w zwiększeniu udziałów w rynku artykułów sportowych w Polsce i na świecie – podkreśla zarząd Intersportu w komunikacie. Dodaje, że Intersport wierzy, że będąc oficjalnym sklepem sportowym z licencjonowanymi produktami podczas najważniejszych piłkarskich Mistrzostw w Europie wzmocni swoją pozycję sklepu sportowego, w którym klienci chętnie dokonują zakupów.
Międzynarodowa grupa zakupowa, której członkiem jest giełdowy Intersport, już cztery lata temu podczas Mistrzostw Europy w Szwajcarii i Austrii, była po raz pierwszy oficjalnym sklepem sportowym z licencjonowanymi produktami UEFA Euro 2008. W zeszłym roku na mocy tej współpracy Intersport uzyskał tytuł „Oficjalnego Sklepu Sportowego z licencjonowanymi produktami UEFA Euro 2012" podczas przyszłorocznych Mistrzostw w Polsce i Ukrainie, jak również podczas Mistrzostw UEFA Euro 2016 we Francji.
Intersport ma prawo do sprzedaży oficjalnych produktów z logo UEFA Euro 2012 w swojej sieci oraz jako jedyny będzie prowadził sprzedaż tych produktów na stadionach i w tzw. Fan Zonach (strefach kibica) podczas przyszłorocznych mistrzostw.