#RZECZoBIZNESIE: Maciej Formanowicz: Wypromowanie polskich mebli nigdy się nie uda

Żaden z odbiorców nie zgodzi się na to, żeby promować meble pod wspólnym hasłem „polskie meble". Oni mają swoją strategię i politykę, tego nie przeskoczymy – mówi Maciej Formanowicz, założyciel i prezes Fabryk Mebli „Forte", gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 17.04.2019 13:37 Publikacja: 17.04.2019 13:01

#RZECZoBIZNESIE: Maciej Formanowicz: Wypromowanie polskich mebli nigdy się nie uda

Foto: tv.rp.pl

Polski rynek meblarski jest 4 na świecie. Wartość tego rynku to 40 mld zł, z czego eksport to 38 mld zł.

- Polska jest skazana na eksport. W kraju „konsumpcja" mebli nie jest jeszcze tak rozwinięta, daleko nam do krajów jak Niemcy czy Francja. W Niemczech kupuje się meble za 400 euro na głowę, w Polsce 40-50 euro - mówił Formanowicz.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Biznes
Zełenski i Trump rozmawiają o zakończeniu wojny. Czy Prezydent zawetuje ustawę o składce zdrowotnej?
Materiał Partnera
Chcesz skalować swój e-biznes? PM Showcase Day to wiedza i relacje, które naprawdę działają!
Biznes
Gdzie wyrzucić karton po mleku? Nie wszyscy znają dobrą odpowiedź
Biznes
Uczelnie chronią zagranicznych studentów. „Zatrudnijcie adwokata, nie opuszczajcie USA”
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność