Wywodzący się z Czech startup założony w 2004 r. przez Michała Zameca teraz chce przyspieszyć światową ekspansję. - Przygotowujemy się do uruchomienia globalnego sklepu - informuje krótki komunikat na notino.com - stronie czeskiej firmy, która zaczynała od sprzedaży perfum przez internet (wtedy jako parfums.cz).
W ciągu 15 lat działalności firma rozwinęła się – jak twierdzi - w największy w Europie sklep z kosmetykami, który rocznie sprzedaje już dziesiątki milionów różnych produktów z rynku urody (w ubiegłym roku - 29 mln). Dlatego też odchodzi od nazw związanych z kosmetykami, zaś od 2016 r. – gdy wprowadziła nową globalną markę, Notino - postawiła na unifikację swoich e-sklepów pod tym jednym logo i rozpoczęła ich rebranding na kolejnych europejskich rynkach. Nie są to już tylko sklepy internetowe, bo Notino szybko rozwija też sieć stacjonarnych perfumerii.