Aktualizacja: 16.01.2015 07:31 Publikacja: 16.01.2015 07:31
Sprzedaż komputerów dla biznesu skoczyła o 20 procent. Do walki o rynek włącza się Asus.
Foto: Bloomberg
Firmy w Polsce masowo kupują komputery. Jak mówi Stanisław Góralczyk, menedżer w Intel Technology Poland, popyt na biznesowe notebooki wzrósł w 2014 r. o jedną piątą.
Nic dziwnego, że o nasz rynek PC dla firm biją się najwięksi producenci tego sprzętu. Podzieliły go między siebie Dell, HP i Lenovo, które - w zależności od kategorii (komputery przenośnie, stacjonarne lub tzw. All-in-One) - wykroiły dla siebie udziały na poziomie od ponad 40 do około 90 proc. Teraz jednak walka może się zaostrzyć. Jak ustaliliśmy do gry o biznesowego klienta włącza się bowiem Asus. Nie wykluczone, że utracone udziały zechce odzyskać też Samsung.
Największy w historii blackout paraliżuje Półwysep Iberyjski, ekonomiści popierają wprowadzenie podatku katastra...
W minionym roku świat wydał na zbrojenia ponad 2,7 bln dolarów. To najwięcej od zakończenia zimnej wojny. Najszy...
Niespodziewane zdarzenia mogą sprawić, że potrzebne będzie ci dodatkowe źródło pieniędzy. Jednym ze sposobów na...
Donald Trump po rozmowie z Wołodymyrem Zełenskim zmienia ton wobec Rosji. Ceny luksusowych mieszkań w Polsce osi...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Pozwolą odzyskać kontrolę nad budżetem bez konieczności ograniczania działalności. Nowoczesne karty paliwowe nad...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas