Sukces młodej polskiej marki

W czwartek w Warszawie odbyła się prezentacja wchodzącego właśnie na rynek smartfonu LG G Flex2. Wydarzenie, jakich wiele, gdyby nie to, że pokazowi odświeżonego modelu towarzyszyła nietypowa oprawa, przygotowana przez młodą polską markę modową Zuo Corp +.

Publikacja: 12.03.2015 15:42

Bartek Michalec i unikatowa sukienka z jedwabnej organzy

Bartek Michalec i unikatowa sukienka z jedwabnej organzy

Foto: Fotorzepa/Jeremi Jędrzejkowski

- Marki LG i Play, kiedy zdecydowały się wprowadzić najnowszy smartfon LG G Flex2 do Polski, zaczęły szukać młodych projektantów, kreatywnych, awangardowych, którzy tworzą wyróżniające się projekty. Bo taki jest też Flex - mówi Ewa Lis, PR Manager LG Electronic Polska. - Przyjrzeliśmy się zespołom modowym na polskim rynku i stwierdziliśmy, że idealnie pasuje nam Zuo Corp +, który tworzy takie awangardowe, niesztampowe projekty, z pazurem - dodaje.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Kurierzy z międzynarodowymi walizkami
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Biznes
Zwrot w wojnie handlowej Trumpa z Chinami. Ukraina odrzuca propozycje USA
Materiał Partnera
AI w firmie to wyzwanie dla pracowników i pracodawców
Biznes
Rosną wydatki Kremla na dziecięcą armię Putina
Biznes
Latynosi są w USA potrzebni, ale i tak mają być deportowani