Katarzyna Dubno: Polskie firmy muszą konkurować za granicą

- Globalizacja to już jest fakt. Do pewnego czasu polski rynek był wystarczająco duży i chłonny, ale ten czas już minął. Musimy konkurować z wielkimi koncernami, jak i z firmami, które zostały przejęte przez duże fundusze inwestycyjne - mówi Katarzyna Dubno, dyrektor ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia, Adamed

Aktualizacja: 04.09.2019 17:53 Publikacja: 04.09.2019 14:02

Katarzyna Dubno, dyrektor ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia, Adamed

Katarzyna Dubno, dyrektor ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia, Adamed

Foto: fot. Jacenty Dędek

- Branża farmaceutyczna bez innowacji nie istnieje. Adamed ten wyścig na rynkach międzynarodowych już podjął dosyć dawno temu, bowiem od początku XXI wieku. Dzisiaj nasze produkty są dostępne na 70 rynkach i mamy 9 swoich przedstawicielstw zagranicznych - mówi Katarzyna Dubno, dyrektor ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia, Adamed.

Partnerem programu jest Adamed

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Azoty chcą produkować materiały wybuchowe wspólnie z PGZ
Biznes
Niemiecki eksport zbrojeniowy idzie na rekord
Biznes
Gdzie wyrzucić drobne elektrośmieci? Pomyłka może słono kosztować
Biznes
Fala zwolnień topi polską motoryzację
Materiał Promocyjny
Europejczycy chcą ochrony klimatu, ale mają obawy o koszty
Materiał Partnera
Europejczycy chcą ochrony klimatu, ale mają obawy o koszty