Fenomen Škody Superb

Czeska marka pokazała, że atrakcyjne finansowanie jest równie ważne jak dobry produkt.

Publikacja: 29.10.2015 14:41

Tylko w trzech pierwszych kwartałach Škoda sprzedała w Polsce niemal 4 tys. superbów

Tylko w trzech pierwszych kwartałach Škoda sprzedała w Polsce niemal 4 tys. superbów

Foto: Škoda

W trzech pierwszych kwartałach tego roku rejestracje nowych aut osobowych powiększyły się o 5,4 proc., do 258 240 sztuk, wynika z informacji przygotowanej przez Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego na podstawie danych Centralnej Ewidencji Pojazdów. Udział klientów indywidualnych zmalał do 35,8 proc. Kupili oni o 3,9 proc. aut mniej niż rok wcześniej. W tym samym okresie nabywcy na REGON zwiększyli zakupy o 16,9 proc. Ta grupa była szczególnie aktywna we wrześniu, sprzedaż w tym segmencie wzrosła o 26,6 proc. w stosunku do września 2014 roku.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Gdzie wyrzucić karton po mleku? Nie wszyscy znają dobrą odpowiedź
Biznes
Uczelnie chronią zagranicznych studentów. „Zatrudnijcie adwokata, nie opuszczajcie USA”
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”