W najnowszej kampanii Coca Cola będzie promować wszystkie swoje marki razem

Koncern chce od teraz wszystkie swoje marki promować łącznie zamiast oddzielnych akcji jak było dotychczas.

Publikacja: 19.01.2016 13:40

W najnowszej kampanii Coca Cola będzie promować wszystkie swoje marki razem

Foto: Bloomberg

Nowa kampania reklamowa Coca Coli w Polsce startuje we czwartek, jej hasło to Taste the filing. Do tworzenia filmów zaproszone zostało 10 agencji z całego świata, kampania zaplanowana jest też na kilka lat.

- Wiele osób pytało dlaczego taką zmianę ogłaszamy w Paryżu zamiast w naszej centrali w Atlancie, ale chcieliśmy to w ten sposób podkreślić - mówi James Quinsey, prezes i dyrektor generalny Coca Coli.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Gdzie wyrzucić karton po mleku? Nie wszyscy znają dobrą odpowiedź
Biznes
Uczelnie chronią zagranicznych studentów. „Zatrudnijcie adwokata, nie opuszczajcie USA”
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”