Aktualizacja: 27.08.2016 09:09 Publikacja: 27.08.2016 08:15
Foto: Pixabay
Niemiecka grupa i adwokaci dealerów marki VW poinformowali o tym podczas sesji sądu rejonowego w San Francisco nie precyzując szczegółów finansowych. Poinformowali sędziego Charlesa Breyera, że do końca września przedstawią mu szczegóły, zwłaszcza podział odszkodowań na poszczególne salony. Średnio przypadnie po 1,8 mln dolarów, ale przedstawiciel prawny dealerów, Steve Barman z Seattle wyjaśnił, że wypłaty będą zależeć od wielkości salonu i rozmiarów rynku, który obsługują.
Wszystko, co przedsiębiorcy powinni wiedzieć o przetargach, znajdą w serii specjalistycznych dodatków, które wyda „Rzeczpospolita”. Tak wyczerpującego kompendium wiedzy na ten temat nie było dotąd na rynku.
Belgijska prokuratura prowadzi śledztwo, sprawdzające czy reprezentanci chińskiego koncernu Huawei nie złamali prawa lobbując w Parlamencie Europejskim - podają tamtejsze media.
Ministerstwo Aktywów Państwowych wypłaciło 13 marca Poczcie Polskiej dotację celową w wysokości prawie miliarda złotych na pokrycie kosztów świadczenia powszechnych usług pocztowych za 2023 r.
Unia Europejska odpowiada na amerykańskie cła, wprowadzając pakiet odwetowy obejmujący m.in. stal, aluminium i produkty konsumpcyjne. Donald Tusk spotyka się w Ankarze z prezydentem Turcji Recepem Tayyipem Erdoganem, aby omówić współpracę gospodarczą i kwestie bezpieczeństwa w regionie. Tymczasem deficyt budżetowy Rosji rośnie w rekordowym tempie, a Chiny próbują wpłynąć na USA w sprawie wojny celnej.
Potencjał energetyki wiatrowej na Pomorzu Zachodnim to główny temat zbliżającego się Forum Ekologicznego, które odbędzie się pierwszego dnia wiosny (21.03.2025 r.) w Szczecinie.
Jako jedyny kraj UE nie mamy koordynatora ds. usług cyfrowych, egzekwującego przepisy aktu o usługach cyfrowych, kluczowego dla branży internetowej. Było już 12 spotkań takich urzędników z innych państw, a Polska nie może w nich nawet uczestniczyć.
Jazda na motocyklu to z całą pewnością wielka przyjemność, o czym zaświadczy każdy, kto chociaż raz miał okazję – legalnie, podkreślmy – poprowadzić maszynę na dwóch kołach.
Luty 2025 roku przyniósł zastopowanie długotrwałego, trwającego nieprzerwanie przez 19 miesięcy wzrostu importu używanych samochodów.
Przemysł samochodowy ma poprawić konkurencyjność, zwłaszcza wobec Chin. Największe ugrupowanie w europarlamencie domaga się cofnięcia zakazu sprzedaży aut spalinowych po 2035 r.
Fabryka Volkswagena w Osnabrück byłaby dobrym miejscem do produkcji wojskowej, powiedział dyrektor generalny Rheinmetall. Niemiecki producent samochodów rozważa sposoby na ponowne wykorzystanie obiektu. Jest skłonny także sprzedać swój zakład.
Elektryfikacja transportu wymaga sporych inwestycji. Producenci sięgają do kieszeni przewoźników.
Z prognozy przedstawionej przez Grupę Volkswagena na 2025 rok wynika, że w 2025 roku marża zysku nie spadnie, a przychody wzrosną. Jednak 2024 r. przyniósł Grupie głębokie zmiany. Anulowano gwarancję zatrudnienia, ogłoszono zamknięcie fabryk. Koncern odnotował zysk w wysokości 19 mld euro – co oznacza spadek o 15,4 proc. rok do roku.
Państwo dofinansowuje budowę ładowarek, sieci zasilających oraz zakup elektrycznych ciężarówek.
Operatorzy po raz kolejny dokonują korekt swoich cenników. W lutym najlepszym tego przykładem był Lidl czy Polenergia eMobility. Sprawdzamy ile aktualnie kosztuje ładowanie auta elektrycznego.
Na początku 2025 roku w Niemczech zarejestrowanych było ponad 61 milionów pojazdów mechanicznych. Zdecydowana większość – prawie 50 milionów – to samochody osobowe. Dominuje wśród nich jedna marka - Volkswagen.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas