Aktualizacja: 02.10.2016 12:40 Publikacja: 02.10.2016 12:40
Foto: Bloomberg
- Od czasu tych wydarzeń ewolucja uległa przyspieszeniu zwłaszcza w segmencie B — dodał podczas dni prasowych na salonie w Paryżu. — Czy to jest dla nas jakiś problem? Nie całkiem, bo przy bardzo rozsądnych inwestycjach jesteśmy w stanie przejść od diesli na benzynę. Renault dostosuje się do rynku zgodnie z jego ewolucją, włącznie z okresami przyspieszenia wywołanym wydarzeniami zewnętrznymi — wyjaśnił.
Już na początku września mówiono w Renault, że gruda liczy się z możliwością stopniowego znikania diesli w segmencie B czyli pojazdów miejskich i częściowo w segmencie C (kompaktów), a perspektywy tej technologii napędu pogorszyły się od początku roku.
W Polsce ewidentnie brakuje pieniędzy w tzw. rundach pre-seed. Pod względem finansowania start-upów na tym etapie jesteśmy w ogonie Europy Środkowo-Wschodniej.
Jedną z głównych osi dyskusji na 17. Europejskim Kongresie Gospodarczym (23–25 kwietnia br.) będzie konkurencyjność i deregulacja. – Widzimy wzmożone zainteresowanie i wielką potrzebę omówienia tego, czego doświadczamy – podkreślają organizatorzy.
Prezydent Rosji Władimir Putin polecił swojemu gabinetowi przygotowanie się na powrót zachodnich firm na rosyjski rynek. Jak zaznaczył, krajowi producenci mają posiadać nad nimi „pewne korzyści” w ramach odwetu za sankcje.
W 2024 r. koncern Leonardo podpisał nowe zamówienia na ponad 20 mld euro. To wzrost o prawie 20 proc. w skali roku. Właściciel PZL Świdnik chwali się zyskiem w wysokości ponad 1,5 mld euro.
Negocjacje celne między UE a USA nabierają tempa, polski przemysł AGD traci pozycję lidera na rzecz Chin, a wydatki na obronność w Polsce wzrosną do 5% PKB w 2026 roku. Jakie konsekwencje przyniosą te zmiany dla gospodarki?
Motocykliści nie będą już mogli wjechać na Północną Pętlę toru Nürburgring podczas sesji z tzw. przejazdami turystycznymi. To efekt licznych wypadków z udziałem jednośladów.
Hyundai rozpocznie w marcu pilotażową produkcję baterii ze stałym elektrolitem. Akumulator wykorzystujący rewolucyjną technologię zbliża się wielkimi krokami.
Rolls-Royce wprowadza na rynek wersję Black Badge swojego pierwszego samochodu elektrycznego. Spectre łączy w sobie jeszcze większą elektryczną moc i wyjątkowy wygląd.
Produkcja w Bełchatowie ruszy wolniej niż zakładał inwestor, powodem jest słaby popyt i wojna cenowa producentów naczep i zabudów.
Tylko połowa wartości – tak dużą utratę ceny notują używane modele Tesli. Ceny amerykańskich elektryków na portalach w Europie pikują w dół.
Szef Volkswagena ujawnia jak będzie się nazwać koncepcyjny elektryk. Mały Volkswagen ID.1 jest zastępcą modelu E-UP i kiedy pojawi się w 2027 roku powinien kosztować około 20 000 euro (ok. 83 tys. zł). Nowy projekt będzie miał swoją premierę w marcu.
Do tej pory, niezależnie od sytuacji sprzedażowej elektryków, Tesla radziła sobie dobrze, a nawet bardzo dobrze. Teraz ta sytuacja ulega zmianie. Potwierdzają to dane ze światowych rynków. Powstaje pytanie, czy jest to chwilowy trend, czy wpływ politycznych ambicji Elona Muska i bojkot klientów.
Amerykańska spółka Eviation, która przygotowywała elektryczne samoloty, zwolniła załogę i wstrzymała działalność.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas