Już po raz szósty redakcja „Rzeczpospolitej" zaprasza firmy – właścicieli młodych polskich brandów do udziału w unikalnym konkursie „Młoda Marka Sukcesu". Główną nagrodą jest w nim kampania reklamowa o wartości 400 tys. zł – praktyczne i przydatne wsparcie dla młodych marek.

W konkursie mogą startować marki utworzone specjalnie na polski rynek, które zadebiutowały po 1 stycznia 2009 roku i uzyskały co najmniej 7 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2015 roku (albo 4 mln złotych przez sześć miesięcy 2016 – jeśli zadebiutowały na rynku po 1 stycznia 2015 r.).

Firmy zainteresowane udziałem w konkursie powinny przesłać zgłoszenie (wraz z wypełnioną ankietą) do 9 stycznia 2017 roku.

Jak co roku, o wyborze laureata zadecyduje Rada Polskich Marek złożona z przedstawicieli firm – właścicieli znanych polskich znaków towarowych. Wybierając Młodą Markę Sukcesu, rada bierze pod uwagę m.in. jej rozpoznawalność oraz jej efektywność i dynamikę rozwoju. Tymi atutami mogli się pochwalić dotychczasowi laureaci konkursu, wśród których są m.in. Kurczak Zagrodowy, „Wiedźmin" i Fibaro.

Więcej informacji, regulamin i formularz zgłoszeniowy na stronie www.rp.pl/markasukcesu