- Flagowym procesem jest call center. „Wciśnij 1 żeby zrobić to, wciśnij 2 itd.” można zastąpić agentem wirtualnym, który jest w stanie posługiwać się naturalnym dla człowieka językiem i realizować to, o co człowiek prosi – tłumaczył.
Borek dodał, że wszelkiego rodzaju usługi mogą być świadczone z powodzeniem przez roboty.
Ludzkie oblicze technologii
Ekspert tłumaczył, że technologia dostosowuje się do naszego sposobu korzystania z niej, naszego sposobu życia. - Technologia coraz więcej wie na temat tego, jak się zachowujemy, w jakich sytuacjach chcemy korzystać z technologii i jest w stanie dostosowywać się do naszych zwyczajów – mówił.
Ekosystemy jako nowa rzeczywistość
- W zeszłym roku ten trend nazywaliśmy ekonomia oparta na platformach – wyjaśnił Borek. - Flagową platformą jest Uber, czyli platforma, która skupia wokół siebie całą masę niezależnych podmiotów, które świadczą usługi – mówił.
Zauważył, że platformy i pewne doświadczenie użytkowników będzie tym, co będzie wygrywające w przyszłości. - Jeżeli jesteśmy w stanie zbudować sposób obsługi klienta, który on pokocha, to on będzie chciał go przenosić na wszystkie inne usługi – stwierdził ekspert.