Ambitne plany Fiata

Fiat, który w Polsce sprzedał ponad 9,3 tys. aut w ub. roku, w bieżącym zamierza podwoić wynik.

Aktualizacja: 26.01.2017 10:09 Publikacja: 26.01.2017 09:54

Dyrektor handlowy Fiata w Polsce Marek Kisz uważa, że firma dokona tego dzięki kompaktowemu modelowi Tipo. – W 2016 roku znaleźliśmy klientów dla 3 tys. aut tego modelu, choć pierwotnie planowaliśmy sprzedać 2 tys. samochodów, z uwagi na ich małą dostępność. W tym roku poszerzymy ofertę modelu o hatchbacki i kombi – zauważa. W 2016 roku Fiat sprzedawał tylko Tipo sedan, rozchwytywanego w całej Europie. Turecka fabryka nie nadążała z dostawami i musiała redukować zamówienia z poszczególnych krajów. Fiat obiecuje, że w tym roku Polska otrzyma priorytet w dostawach.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca