W ubiegłym roku z polskich salonów wyjechało według danych 416 tys. aut, z czego ponad dwie trzecie, czyli 281,7 tys., zostało nabyte przez klientów instytucjonalnych. W badaniu przeprowadzonym przez Instytut Keralla na zlecenie Carefleet S.A. przedstawiciele małego biznesu wypowiedzieli się, czym powinien charakteryzować się idealny samochód dla firm z sektora MSP - informuje gazeta.
Okazuje się, że dla blisko połowy (46 proc.) ankietowanych najważniejszą cechą samochodu służbowego jest niski koszt jego eksploatacji, nieco mniej (43 proc.) zwraca uwagę na preferencyjne warunki zakupu, a dla 29 proc. respondentów kluczowe jest dotychczasowe pozytywne doświadczenie z daną marką aut - czytamy w artykule.
Dr Marta Ewa Wachowicz pokieruje od dziś Polską Agencją Kosmiczną – poinformował minister rozwoju i technologii...
Największy w historii blackout paraliżuje Półwysep Iberyjski, ekonomiści popierają wprowadzenie podatku katastra...
W minionym roku świat wydał na zbrojenia ponad 2,7 bln dolarów. To najwięcej od zakończenia zimnej wojny. Najszy...
Niespodziewane zdarzenia mogą sprawić, że potrzebne będzie ci dodatkowe źródło pieniędzy. Jednym ze sposobów na...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Donald Trump po rozmowie z Wołodymyrem Zełenskim zmienia ton wobec Rosji. Ceny luksusowych mieszkań w Polsce osi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas