Wymarzone auto według sektora MSP

Niski koszt eksploatacji i korzystne warunki zakupu - to cechy idealnego samochodu służbowego według przedsiębiorców - pisze "Puls Biznesu".

Aktualizacja: 28.02.2017 07:55 Publikacja: 28.02.2017 07:15

Wymarzone auto według sektora MSP

Foto: 123RF

PAP

W ubiegłym roku z polskich salonów wyjechało według danych 416 tys. aut, z czego ponad dwie trzecie, czyli 281,7 tys., zostało nabyte przez klientów instytucjonalnych. W badaniu przeprowadzonym przez Instytut Keralla na zlecenie Carefleet S.A. przedstawiciele małego biznesu wypowiedzieli się, czym powinien charakteryzować się idealny samochód dla firm z sektora MSP - informuje gazeta.

Okazuje się, że dla blisko połowy (46 proc.) ankietowanych najważniejszą cechą samochodu służbowego jest niski koszt jego eksploatacji, nieco mniej (43 proc.) zwraca uwagę na preferencyjne warunki zakupu, a dla 29 proc. respondentów kluczowe jest dotychczasowe pozytywne doświadczenie z daną marką aut - czytamy w artykule.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes
Koniec Hindenburg Research. Uderzał w bogaczy, grał na akcjach, ma nowy plan
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Ograniczenie importu chipów do Polski – czy wpłynie na rozwój AI?
Biznes
Energetyczny plan Orlenu. Odpowiedzialnie o energii przyszłości
Biznes
Apel do Elona Muska w sprawie Polski. Rafał Brzoska: Jesteśmy jak Mongolia?
Biznes
Na stole 16. pakiet sankcji przeciwko Rosji. Mocno uderzy w aluminium i LNG
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego