Polski start-up najlepszy w regionie

Rodzima firma CallPage, zajmująca się innowacyjnymi rozwiązaniami dla komunikacji biznesowej, zwyciężyła 4. edycję programu Think Big. Start-up z Krakowa opracował system do zamawiania rozmowy z konsultantem na stronie WWW.

Aktualizacja: 16.03.2017 14:11 Publikacja: 16.03.2017 13:34

W tym roku program organizowany przez UPC, skierowany był do start-upów z regionu Europy Środowo-Wschodniej. Do finału – spośród 0,5 tys. zgłoszeń – dotarło dziewięć projektów, w tym z Rumunii i Węgier. To jednak polska spółka okazała się najlepszą. CallPage to nowy konkurent notowanego na warszawskiej giełdzie LiveChata, jednego z najwyżej wycenianych i najbardziej rozpoznawalnych rodzimych start-upów na świecie. Krakowianie będą teraz mieli szansę powtórzyć sukces LiveChata. Założona przez Rossa Knapa firma w ramach nagrody otrzymała bowiem nie tylko 10 tys. euro, ale również zaproszenie do współpracy z UPC, międzynarodową korporacją (należącą do Liberty Global), dostarczającą usługi telewizji kablowej, telefonii oraz dostępu do internetu.

Pozostało 83% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej