Warszawa jest jedną z trzech lokalizacji na świecie (obok Manili i Petersburga), w których Grupa Japan Tobacco International potentat branży tytoniowej, uruchamia teraz swoje Globalne Centrum Usług Biznesowych (GBS).
- Warszawa jest fantastycznym miejscem dla naszego nowego centrum biznesowego. Zespół doskonale wykształconych i utalentowanych pracowników umożliwi dalszy rozwój Grupy JTI w skali globalnej. Polska dysponuje bardzo dobrą infrastrukturą, jest krajem przewidywalnym i zorientowanym na przyszłość – podkreśla w komunikacie Paulo Lopes, dyrektor generalny warszawskiego centrum, portugalski ekonomista z 20-letnim doświadczeniem w Grupie JTI.
To przede wszystkim ekonomistów i finansistów, ale także specjalistów od marketingu, sprzedaży i HR będzie teraz rekrutować warszawskie GBS JTI. Tak naprawdę już rekrutuje, gdyż wraz z poniedziałkowym ogłoszeniem otwarcia centrum wystartowała również rekrutacja i wspierająca ją kampania promocyjna prowadzona głównie w mediach społecznościowych, ale także na billboardach.
Paulo Lopes jest przekonany, że oferta JTI obejmująca m.in.m ożliwości rozwoju zawodowego, hojny pakiet wynagrodzeń oraz wygodną lokalizację biura w centrum Warszawy, pozwoli firmie przyciągnąć najlepszych kandydatów. - Skala działalności JTI w Polsce jest naprawdę duża, a teraz jeszcze poszerzamy nasze perspektywy rozwoju - dodaje Lopes.
Firma planuje, że wciągu trzech lat zatrudni w warszawskim GBS ponad 850 osób, (będzie ono największą z trzech otwieranych teraz placówek) a całkowite zatrudnienie w JTI w Polsce przekroczy 3000 osób.