Polacy lubią luksus. Widzą to marki i wchodzą nad Wisłę

W listopadzie w Warszawie ruszy kolejne zagłębie luksusowych marek. Globalni gracze widzą potencjał w naszym rynku.

Aktualizacja: 08.11.2019 06:17 Publikacja: 07.11.2019 21:00

Polacy lubią luksus. Widzą to marki i wchodzą nad Wisłę

Foto: Adobe Stock

Hotel Europejski działa już od roku, ale dopiero teraz rusza jego część handlowa. Perłą będzie pierwszy w Polsce salon francuskiej marki luksusowej Hermes, znanej choćby z toreb Birkin, które w szczególnie rzadkich seriach kosztują nawet po kilkaset tysięcy euro. Warszawski butik znajdzie się w miejscu szczególnym, w latach 1926–1939 działał w nim pierwszy salon polskiego Fiata, do którego wprowadzano auta przez jedną z otwieranych witryn.

Hermes bardzo drobiazgowo dobiera lokalizacje pod swoje butiki. Zresztą jak pisaliśmy już w „Rzeczpospolitej", według nieoficjalnych informacji pojawieniem się w Hotelu Europejskim zainteresowane były także takie marki jak Dior czy Chanel.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes
500 miliardów dolarów na sztuczną inteligencję
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Biznes
Awantura w Radzie Dialogu Społecznego. Rząd zrobi krok w tył?
Biznes
Dojrzały jak pracownik państwowej zbrojeniówki
Biznes
6. edycja EEC Trends już w lutym w Warszawie
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Biznes
Francja nadal popularna wśród cudzoziemców
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego