Insignia Sports Tourer: Pojedynek na kufry

Insignia Sports Tourer, jak wcześniej nowa Astra wśród kompaktów, może namieszać wśród kombi segmentu D.

Aktualizacja: 12.08.2017 08:25 Publikacja: 12.08.2017 07:53

Foto: materiały prasowe

W Europie Zachodniej w segmencie D udział aut z dużym kufrem w ogólnej sprzedaży sięga ok. 50 proc., co istotne, równie chętnie kupują je osoby prywatne, jak i firmy do swoich flot. W Polsce popularność nadwozi kombi w tej grupie pojazdów jest mniejsza – według danych Samaru w ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku wybrało je ok. 25 proc. nabywców, ale ich sprzedaż systematycznie rośnie. W Polsce po kombi ze środkowej półki sięgają głównie firmy – blisko 90 proc. z pierwszej piątki najlepiej sprzedających się aut z tego segmentu trafiło – w taki czy inny sposób – do flot.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Uczelnie chronią zagranicznych studentów. „Zatrudnijcie adwokata, nie opuszczajcie USA”
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”
Biznes
Davos w cieniu skandalu. Założyciel forum oskarżany o nadużycia finansowe i etyczne