Bank zwolnił pracownicę za pomoc klientowi. „To niezgodne z naszymi zasadami”

Zwolniono menedżerkę z oddziału banku Lloyds za to, że pomagała klientowi. Ta historia ma jednak szczęśliwe zakończenie.

Aktualizacja: 11.06.2021 17:50 Publikacja: 11.06.2021 17:38

Bank zwolnił pracownicę za pomoc klientowi. „To niezgodne z naszymi zasadami”

Foto: AdobeStock

Lloyds zwolnił menedżerkę ze swojego oddziału w Oksfordzie po tym, jak pomagała 86-latkowi w wykonywaniu operacji bankowych. W oświadczeniu po zwolnieniu pracownicy bank poinformował, że decyzja oparta była na jego regułach „odpowiedzialnego postępowania”.

Zwolnioną pracownicą była Nadia Begum, która z klientem, Cliffordem Weedonem znała się już od dłuższego czasu. Znajomość pracownicy banku i klienta przerodziła się w przyjaźń, w której młoda kierowniczka bankowa pomagała starszemu przyjacielowi także przy operacjach bankowych. Dla człowieka, któremu wzrok pogarszał się z wiekiem, była to nieoceniona pomoc.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Banki
W jakich bankach Polacy pożyczają najchętniej? Lider jest jeden
Banki
Andrew Bester, ING: Dostrzegam dużo większą pewność siebie polskich przedsiębiorców
Banki
Beata Stawiarska nowym wiceprezesem Alior Banku
Banki
Ponad 13 mld zł straty miał NBP w 2024 r. Kolejny rok bez wpłaty do budżetu
Banki
Banki stracą na obniżce stóp procentowych. Ale duże zyski zostaną